'#chitikatest=keyword'

joi, 26 mai 2011

PROIECT AUTOMODEL RC COMPLET

Hobbiuri am multe ...cateodata mi se pare ca prea multe...dar nu ma pot abtine...imi intra cate ceva in sange si nu mai iese....si binenteles ca am incercat si ceva automodelism...... dar vroiam ceva facut tot de mine ...asa ca ....trebuie sa cumpar o telecomanda bunicica...un receptor...regulatorul de turatie mi-l fac singur....lafel si BEC-ul....iar motorul inca ma mai gandesc...o sa fie clar electric...dar inca nu m-am hotarat daca am sa folosesc un motoras de stergatoare de parbriz sau unul facut de mine. Cel facut de mine exista dar ii mai lipsesc magnetii permanenti neodim......ramane de vazut de unde ii fac rost.....deocamdata va arat cateva poze...prima reprezinta motorasul electric cu magneti permanenti la dimeniuni reale....iar a doua un proiect propriu in faza de constructie a automodelului de care v-am vorbit.....un Formula 1 dupa propriile mele idei. De retinut este faptul ca lungimea automodelului este de aprox. 400 mm.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu