Doua dintre realizarile mele in SolidWorks si randate in PhotoView tot de la SolidWorks prima reprezentand un motor electric asincron cu racire timp IC411 varianta cu carcasa turnata din otel OL37.2 actualmente dupa noile standarde se numeste S235JRG1 cu norma materialului SR EN 10025+A1 iar a doua este tot un motora sincron cu acelasi tip de racire si cu aceiasi parametrii ca primul dar cel din urma are carcasa sudata cu nervuri sudate si explodat . Scopul realizarii lor a fost de a vedea ce fel transferul de caldura se poate face pentru a racii motorul dar si care din variante este mai buna. Sper sa va placa. Succes celor care folosesc SolidWorks sau vor sa o faca. Pentru orice informatii in legatura cu utilizarea lui postati aici.
Doua dintre realizarile mele in SolidWorks si randate in PhotoView tot de la SolidWorks prima reprezentand un motor electric asincron cu racire timp IC411 varianta cu carcasa turnata din otel OL37.2 actualmente dupa noile standarde se numeste S235JRG1 cu norma materialului SR EN 10025+A1 iar a doua este tot un motora sincron cu acelasi tip de racire si cu aceiasi parametrii ca primul dar cel din urma are carcasa sudata cu nervuri sudate si explodat . Scopul realizarii lor a fost de a vedea ce fel transferul de caldura se poate face pentru a racii motorul dar si care din variante este mai buna. Sper sa va placa. Succes celor care folosesc SolidWorks sau vor sa o faca. Pentru orice informatii in legatura cu utilizarea lui postati aici.
Comentarii
Trimiteți un comentariu