'#chitikatest=keyword'

vineri, 12 august 2011

SOLIDWORKS SURFACE MODELING - SOLIDWORKS LUCRU CU SUPRAFETE

      
         Am trecut de ceva timp la stadiul de avansat in materie de SolidWorks si am vrut sa aprofundez cat mai bine ceva ce nu am prea folosit si anume  - Surface Modeling -  - Modelarea Suprafetelor folosita in general in domeniul automotive, hidronautica si aerospatiala asa ca am incercat si eu sa realizez ceva. Este un proiect 100% propriu si pana acum nu l-am mai aratat la nimeni. Diferenta intre acest proiect si altele in materie de surface modeling este faptul ca nu m-am folosit de schite sau blue-print-uri. L-am facut din memorie...l-am visat...l-am desenat pe o hartie ...si acum finally is in SolidWorks. ....Mie chiar imi place ce a iesit....botul este putin inspirat din Aston Martin DB9. Sper ca pe viitor sa termin si cutia de viteze....desi....firmele producatoare de autovehicule petrec multe ore in realizarea unui astfel de proiect complet....cu multi oameni....mie probabil ca o sa-mi ia o viata....si asta numai in mediul virtual.

Oricum atasez o poza cu realizarea: Nu va speriati...ideea mea este de automobil kit...pe care il puteti asambla voi...astept comentarii...de orice gen...poate chiar idei.



Hai...noroace si succesuri!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu