'#chitikatest=keyword'

vineri, 27 iulie 2012

SOLIDWORKS SURFACE MODELING- CONCEPT DACIA E3000

Am incercat sa fac faimoasa schema 1000-2000 la un meci de tenis de picior si am facut intindere...asa ca am plecat in casa si ca sa uit de durere am inceput sa ma joc....si m-am gandit sa incerc noua mea viziune asupra cum ar trebui sa arate o masina pentru romanul de rand. Ma tot uit la DACIA LOGAN si vad o masina destul de buna pentru straziule noastre insa ...din pacate ca design "vestimentar" este un esec. Dar ce nu se poate face o masina cu performante scazute cu consum mai mic dar care sa arate traznet Nu vorbesc de nave spatiale...doar de putina aerodinamica. Un baiat de pe la noi a zis in felul urmator cand a auzit despre conceptul meu...si binenteles dupa ce l-a vazut, citez:
"Alex Moiceanu 3 months ago
Would be nice to see someday a model like this from Dacia.Good aerodynamics! :)"
Si cam atat....asta a fost tot feedback-ul pana acum....dar poate mai dati si voi un feed back.
Ce am facut eu nu este perfect...cum am mai zis intr-un post anterior, nu sunt grafician...dar asta nu inseamna ca nu am viziune.
De ce DACIA E 3000 .....eeeeeeete asa am vrut eu....pai daca schema 1000-2000 nu mi-a iesit am incercat E3000. Gata ca am vorbit prea mult. Nu uitati....astept feedback de la voi...poate asa o sa vedem si noi o DACIA de care sa fim cu adevarat mandri.

Stima






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu