'#chitikatest=keyword'

miercuri, 20 ianuarie 2016

Aeromodel Spitfire Mk IX - Partea 1

     Pentru multi cel mai greu lucru este sa iti alegi exact modelul de avion pe care vrei sa il realizezi. Personal imi plac toate, insa seria de avioane de lupta gen Spitfire, Mustang si de fapt mai toate avioanele folosite in cel de-al doilea razboi mondial imi plac cel mai mult.
      Acum a trebuit sa hotarasc care si iata ca m-am oprit la Spitfire Mk IX.

      Apoi a inceput o perioada de cautare prin arhiva personala dar si cea online in incercarea de a gasi niste planuri bune.

      Cu toate ca este un aeromodel foarte indragit si probabil va fi mereu din multimea de planuri pe care le-am gasit a trebuit sa il iau pe cel mai bun pe care l-am putut gasi in format DWG. In felul acesta mi-am permis luxul de a face modificari fara mari batai de cap.
       Bine, de fapt si de drept planul original era in format dxf dar e acelasi lucru.

Iata cum arata planul original.




       Intre timp am mai facut ceva modificari in vederea pregatirii pentru printare. Insa asta depinde de imprimanta de care dispuneti, pentru ca eu am un Samsung format A4 si le-am aranjat in pagina in asa fel incat sa le pot printa pe A4.
Da stiu, as fi putut merge la un copy shop sa printez pe A0 dar sunt de ce sa cheltui bani in plus... zic eu.

      Dupa ce am tras la imprimanta, am trecut la calculul materialelor si  grosimilor de lemn de balsa pentru a-mi face o idee de cat m-ar costa sa fac treaba asta. Totul bine si frumos pana am mers la magazin.

       De ce am mers la magazin si nu am comandat online?
Simplu. Imi place sa vad ce cumpar inainte de a cumpara, sa nu ma trezesc ca imi ajunge produsul in stare nu tocmai buna (asa cum am mai patit). Si in plus incerc sa ma uit de noduri, in special cand vine vorba de lemn de brad sau fag. Da, o sa cumparati si lemn de brad sau placaj, folosit in cateva zone cheie pentru a oferii o rezistenta mai mare.

      O sa luam pe rand in postarile viitoare fiecare parte componenta a aeromodelului si va voi arata si cateva poze cu realizarea lor.

           Va urma...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu