'#chitikatest=keyword'

sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Aeromodel Spitfire Mk IX - Partea 2

    Acest articol este continuarea articolului Aeromodel Spitfire Mk IX - Partea 1

    Aici am sa va prezint cateva explicatii despre cum am realizat aripile si mai ales ordinea in care se poate realiza.



    Este clar ca mai intai trebuie construit scheletul. Adica trebuie taiate toate nervurile si coastele aripii trebuiesc pregatite baghetele de balsa sau brad pentru a face legatura intre coste si a oferii aceas flxibilitate dar in acelasi timp rezistenta, deoarece aripile unui avion sunt supuse pe timp de zbor unor eforturi foarte mari.



    In articulul din partea 1 am prezentat o poza in care se poate vedea intregul avion cu toate elementele necesare realizarii dar si cele doua vederi ale unei aripi, vederea din fata si de sus necesara pentru a realiza o dispunere egala si corecta intre coastele aripilor.



    Deci dupa ce ati imprimat pe hartie se aseaza foaia pe o suprafata plana (eu am pus pe masa o coala de polistiren) iar peste foaie am asezat baghetele de lemn de brad fixandu-le cu bolduri pe placa de polistiren.



    Apoi am fixat pe baghete, nervurile, asigurandu-ma ca sunt in pozitia corecta si verticale. Odata bine pozitionate, am pus cate o picatura de superglue pentru o asigurarea  partiala a elementelor , urmand ca mai tarziu sa mai adaug la fiecare imbinare pentru siguranta.

    Am repetat procesul pentru aripa stanga, asigurandu-ma la fiecare pas ca totul sa fie realizat in oglinda fata de aripa din dreapta.



    In articolul viitor vom vorbi despre sectiunea din mijloc (pieptul avionului) care face legatura intre cele doua aripi si corpul avionului.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu