'#chitikatest=keyword'

joi, 24 martie 2016

Proiect pat KING SIZE din lemn masiv




     Am hotarat sa realizez un proiect de pat KING SIZE ce poate fi realizat cu scule de mana, fara prea multe batai de cap, fara cepuri de lemn sau siruburi ce pot rugini.



      Acum imi doream sa fie ceva pe stil japonez dar simplu, asa ca atat la un capat cat si la celalalt ale patului am creat traversele superioare cu o usoara arcada inversata si in felul acesta am obtinut ce imi doream.

     Proiectul poate fi realizat si din lemn de brad atata timp ca este foarte bine uscat iar apoi este protejat cu lac sau orice, de preferat  ceva pe baza de poliuretan.

     Acest articol este doar o scurta introducere deoarece vor mai urma si alte proiecte de mobilier dar care vor fi postate pe http://3dprojectss.blogspot.ro/

     Articolul original al patului il gasiti aici

Dati un share, un like, sau ce vreti voi daca va place.

Stima.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu