'#chitikatest=keyword'

marți, 26 aprilie 2016

Aeromodel Spitfire Mk IX - Partea 4

Am revenit cu inca cateva poze legate de acest proiect in derulare.


Am reusit sa acopar partial aripile cu lemn de balsa de 1 mm si zic eu ca arata destul de bine, cel putin momentan.


Ca adeziv am folosit superglue sau CA Glue care actioneaza foarte repede si puteti acoperii aripile foarte repede .


Trebuie totusi sa aveti mare grija cand pozitionati pentru ca daca nu ati pozitionat bine din prima si s-a lipit o sa iasa un adevarat dezastru.


Nu uitati sa fixati pe aripi servomecanismele, parghii, cabluri, rotile si ce altceva mai vreti voi, inainte de a acoperii complet aripile.


Eu mai am de asteptat pentru ca inca nu stiu ce sa fac. Sa cumpar rotile sau sa le fac eu. Cred ca o sa merg pe varianta homemade sa mai reduc din costuri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu